2012-09-30 @ 20:21:37

Blezter 30/9-12

Vi tog oss ett pass på banan i det härliga kvällsvädret, hade gärna ridit ut men med tanke på att han inte gått speciellt mycket så kändes det säkrast att hålla sig innanför ett staket. Han är verkligen världens snällaste lilla häst, men kan bli rätt tittig och busig ibland, så vi höll oss som sagt på banan idag.
 
Det var en spänd häst jag satt på idag, minst sagt. Tyvärr la han huvudet på snedden en hel del och försökte krypa ihop men när jag fick honom att slappna av lite mer så var han väldigt fin. Det var bra bjudning i honom och travlängningarna satt väldigt fint!
 
Rider ofta med min BoT-luva men fick skippa det idag då den hängde på tork efter att Blezter doppat den i vattenbaljan han har i boxen. Fråga mig inte hur han lyckades, men han hade den hängandes som en blöt haklapp när jag dök upp en dag, haha.
 
Bild sen i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback