2012-09-13 @ 15:43:54

Hoppträning 12/9-12

Gårdagens hoppträning kändes bättre än den förra veckan, trots att jag hade pinsamt dålig styrka och ork i kroppen. Börjar bli rätt trött på detta med feber och så, för det drar verkligen all kraft ur kroppen. Stora delar av året har faktiskt gått åt till detta och det börjar kännas lite gammalt nu.
 
Åter till träningen: svårt att säga om Blezter också var lite off eller om det bara var jag som inte alltid red fullt ut, men trots det så tycker jag han skötte sig väldigt bra igenom hela.
Vid ett tillfälle blev han lite bakskygg i landningen (hoppade ett hinder med panel i, oooh vad läskigt!), även om jag inte greppade det först. I vanliga fall drar han in rumpan under sig och försöker ge sig iväg, men igår kändes det mer som om han dog ut samtidigt som rumpan var en halvmeter högre upp än resten av hästen. Var jag fick den känslan ifrån vet jag inte, för hans rumpa var absolut inte högre än vanligt... Haha äsch, han var fin!
 
 
Kom på hur man gör för att lämna ljudet på, så ni kan höra lite av vad Johan säger.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ser väldigt trevligt ut! :)

Svar: Tack :)
fridaelmlund.blogg.se

2012-09-26 @ 08:06:08
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback