2012-09-25 @ 10:00:00

Schabrakfrossa

När mina ha-bergär sätts igång är det oftast schabrak jag totalt dreglar sönder över, och då är det perfekt att sätta sig ner och designa en hel bunke egna! När man verkligen får fram de där perfekta kombinationerna som är både välbalanserade och med lite kraft i så känns det så jäkla bra, haha!
Har hålit på med detta fram och tillbaka under året som gått, och det är fortfarande lika roligt. Förra hösten beställde jag faktiskt hem ett egendesignat Anna Scarpati, om ni minns det?
 
Slängde iaf ihop ett par kombinationer nu under morgonen, alla hade jag utan tvekan kunnat se på Blezter. Skulle gissa på att han blivit snyggast i det vita, indigo-blåa och röda. Under sommaren (framförallt) hade han varit kick ass i det rostfärgade! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback