2013-01-20 @ 15:00:00

Bästa kombon

 
På bilden ovan ser ni två av de saker jag använder för att göra Blezter fin(are). Hela hästen (utom huvudet) tvättar jag noggrant med Fiebling's Horse Salon Aloe Vera- schampo som jag tycker är det absolut bästa, utan någon som helst tvekan. Det är väldigt skonsamt mot både päls och hud, gör ordentligt rent och luktar dessutom gott!
 
Svansen prepareras ordentligt med DreamCoat som är det bästa pälsglans jag provat, till och med bättre än TIB ska ni veta! Luktar svagt av citron och svansen håller sig fin väldigt länge, även om det är regnigt och tråkigt väder ute. Pälsglans tar jag aldrig på kroppen utan där är det rykt som får göra sitt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback