2013-01-21 @ 13:26:52

Måndag

Då var det måndag igen!
 
Var uppe i stallet tidigare i morse och släppte ut Blezter i hagen plus lite sällskap till honom, han klarar sig egentligen bra själv men det känns ändå bättre att han har någon i närheten. Dessutom hade dessa hästarna ätit upp sin frukost och ville mer än gärna ut, så det kändes som en win-win det där.
 
Därefter har jag spenderat tid med första säsongen av Gossip Girl. Nu när sista säsongen avslutades för någon vecka sedan är det dags att börja om igen känner jag! Haha. Har även trotsat min telefonrädsla och bokat en tid för skoning, good work there mate! :D
 
Ska strax upp till stallet igen och fixa med världens absolut vackraste häst (åtminstone i mina ögon), vädret är helt underbart så vi kanske kan ta dagens promenad nere på gräsbanan? Det skulle dessutom bli fint väder till helgen har jag hört, kanske kan jag be mamma att ta några nya bilder på mig och Blezter! Om jag inte är helt fel på det så tror jag att de senaste är från i somras, illa!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Jag ringde också och bokade tid idag haha ;)

Svar: Fasen vad duktiga vi är! :D Haha
fridaelmlund.blogg.se

2013-01-21 @ 18:39:21
URL: http://skeckryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback