2013-01-14 @ 13:15:49

Måndag

Det hästiga som står på schemat idag är insläpp i eftermiddag, frisering av Blezter och samla ihop sakerna som ska med till morgondagens återbesök. Det är inte speciellt mycket som ska packas ner, men det är ändå skönt att ha det gjort dagen innan. Förutom det är det "bara" det vanliga stallpysslet.
 
I dagarna ska jag försöka göra en liten film där jag visar hur det ser ut i min hörna av sadelkammaren, kanske kan jag samtidigt passa på att filma stallet och visa var Blezter bor nu. Vet att det önskats mer än en gång, så får försöka göra slag i saken nu.
 
Hoppas att ni har en bra måndag, så hörs vi senare!
 
Bild från sommaren 2011

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt snyggt lindat! Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur man får lindorna så fina o jämna?

Svar: Tack så mycket! :)Jag har gjort det tidigare, kolla in här: http://fridaelmlund.blogg.se/2012/july/favorit-i-repris-linda-hastens-ben.html#comment
fridaelmlund.blogg.se

2013-01-14 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback