2013-01-13 @ 09:00:00

På det igen?

Hej alla!
 
Hoppas att ni haft en riktigt bra jul och ett minst lika bra nyår, jag kan lova att jag har haft det finfint (fastän ni inte hört av mig). Blezter har också haft det bra under dessa veckor, fast han hade gärna gått ut i hagen en stund har han berättat. Han berättade också att han inte alls tyckte om att de smällde en massa raketer och bomber under nyårsnatten men att det kändes lite tryggare när jag kom upp och höll honom sällskap under någon timme. I vanliga fall hade han förmodligen inte reagerat riktigt så starkt som han gjorde men i och med att han stått och samlat på sig en massa överskottsenergi under en tid, blev det lite väl mycket för honom just då. Som tur var gick det bra ändå :)
 
Som ni märkte så tog jag en liten paus precis innan jul, för helt ärligt så känns det väldigt svårt och inte vidare roligt att blogga under en sån här skadeperiod. Allting hände dessutom så fruktansvärt snabbt och det hela satte mig lite ur balans. Under förra skadan höll jag igång bloggen rätt bra måste jag säga, men denna gången hade jag inte riktigt motivation till det. Redan innan allting hände så började jag tröttna rätt rejält på bloggningen (vilket säkert märktes på inläggens kvalité) och när han dessutom skadade sig så var det lite "fuck it!" från min sida. Men, jag har faktiskt börjat sakna det lite och funderar på att dra igång igen. Jag hoppas att ni i så fall vill fortsätta följa oss lika flitigt som under de senaste två åren! :D
 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

gött att du drar igång igen! :D

Svar: Tycker jag med, haha :D
fridaelmlund.blogg.se

2013-01-13 @ 21:46:59
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Julia

Kul att du är tillbaka!

Svar: Kul att du tycker det! :D
fridaelmlund.blogg.se

2013-01-14 @ 15:33:39
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback