2014-09-13 @ 22:12:32

Nystart?

 
För närmre två år sedan bestämde jag mig för att, på obestämd tid, ta en paus från bloggandet. Dels för att jag var inne i en period då jag hade svårt att hitta inspirationen till att få fram något läsvärt, men det som verkligen fick mig att ta ett steg ifrån allt vad sociala medier heter, för ett tag, var den stress och oro som kom över mig i samband med Blezters skada. Allt kom bara så oväntat, men jag antar att det lite är det som definierar en olycka. Det är rätt märkligt egentligen, hur fort livet kan vända. I ena stunden hade jag alla tankarna på hur bra det hade börjat gå för oss och hur taggad jag var inför tävlingen vi skulle på nästa dag, i nästa är jag alldeles kall. Kall och tom, med blicken fäst på den djupa sårskadan i benet. Usch nej, det och de efterföljande bakslagen tog verkligen musten ur mig.
 
Sedan dess har jag i perioder känt mig väldigt sugen på att börja blogga igen, motivationen har dock inte varit så långlivad och det har helt enkelt aldrig riktigt blivit av. På senare tid har jag däremot börjat känna mig allt mer motiverad till att börja igen, och så småningom faktiskt ta mig modet att dra igång den där youtube-kanalen jag har funderat på i över ett år nu. Haha
 
Så, kanske blir det en nystart här så småningom?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vill jättegärna att du börjar blogga igen :) Har följt din blogg länge nu och blir glad varje gång det kommer uppdatering, speciellt när vi får höra att Blezter tar sig mer och mer. Jag hoppas innerligt att han blir bra igen! Du är så stark som går genom detta, kram! :)

2014-09-29 @ 22:03:11
URL: http://victoriaasen.wordpress.com
Postat av: Anonym

var har du köpt din bruna säkerhetsväst?

2015-04-22 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback