2011-06-08 @ 17:27:00

Svar på fråga

caroline om The best is yet to come:
men har du kommit så långt med din unghäst så du ska bo över med han? gör man inte det på stora tävlingar?

SVAR: Meeting hålls från lokal nivå och uppåt, så nej det är inte bara för stora tävlingar.
Jag är inte direkt känd för att vara den som går för fort fram när det kommer till hästarna, utan jag väntar hellre en månad extra för att försäkra mig om att vi är redo. Hellre vänta lite "för länge" och göra bra ifrån sig, än att ge sig ut för tidigt och misslyckas. Rather safe than sorry helt enkelt.
Enligt reglerna har Blezter fått starta i ett halvår men jag har avstått, varför? För att han inte är redo helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: caroline

det gör du rätt i. jag ska själv också vänta men visst är det kul att ha mål.

2011-06-08 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback